Cumartesi, Eylül 5

bakın burda neler var =)


sonunda içimdeki 'pastacı aate' harekete geçti ve bakın neler yaptı

cupcake'lerinin bazılarını kremelı yaptı..




bazılarını da şeker hamurlu..


cupcakelerime öncelikle temel cupcake hamurumu yaparak başladım. hamurumdan tam 45 küçük cupcake çıktı.

Temel cupcake hamurumun yapım aşamaları şöyle idi:
200 gram tuzsuz tereyağını erittim. terayağı ile 1,5 su bardağı şekeri çırptım. ardından 2 yumurtayı ekledim yine karıştırdım. karışıma 1 su bardağı süt ekledim, karıştırdım. sonra 1 su bardağı elenmiş un, 1 paket kabartma tozu karışıma ekledim ve temel cupcake hamuruma ulaştım.


Hamurumuz çok olduğundan ve çeşit çeşit cupcake yapmak istediğimizden hamur karışımımızı 8 ayrı derin kaba aldık ve hamurlarımızı farklı gıda boyalarını, çerezleri, esansları kullanarak çeşitlendirdik.


ve sonunda fırınlanmayı bekleyen rengarenk cupcakelerimiz vardı=)



cupcakelerimiz fırından çıktıktan sonra kremamızı hazırladık. krema tozumuz ve şeker hamurumuz hazır alınmıştı. kremayı ve şeker hamurunu da istediğimiz gibi renklendirip, şekillendirip ve bolca süsleyip çok sirin masalsı şeylere ulaştık =)

çalışma arkadaşlarım dila, gözde ve sani'ye çokkk teşekkür ederimmm.. ellerimize sağlık =)

özellikle dila'ya =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder